07 квітня 2016

, ,

У Вас проблемна шкіра? Вам сюда :)


Привіт! Сьогодні хочу поділитися з вами відгуком на рідну українську марку Nature.med
Почнемо з того, що ця марка випускає доглядову косметику досить широкого профілю. В асортименті є вмивачки, тонік, креми за типами шкіри, шампуні, бальзами-ополіскувачі і навіть сироватки з масками! Вельми послужний перелік продукції) Я вже згадувала про пінку і тонік ТУТ . Кого цікавить - прочитайте) А сьогодні я хочу розповісти про ролик локальної дії від недосконалостей і також про крем для проблемної шкіри обличчя. Про все по порядку)




Мій досвід з гелями і роликами локальної дії якось зайшов в глухий кут. Про це можна прочитати ТУТ . Там,  я також розповідаю до якого висновку прийшла і де знайшла рішення) Але знову ж моя дурна лінь мене поборола і я знову все закинула ..) А ось жіноча цікавість, навпаки, взяла гору над цією лінню! Словом, зацікавив мене ролик від Nature.med Думаю, ну раз пінка з тоніком мене порадували, може і тут все гуд?) Ходила я навколо неї довго і нудно.. Акцій на цю марку не передбачалося, а ціна її без знижки мене не надихала .. Все тому, що віддавати 60 гривень (це на той момент) за продукт, який цілком можливо може виявитися на смітнику, мені зовсім не хотілося. Звичайно, поки я сумнівалася, то ціна трохи впала і я не встоявши купила цей ролик. У мене як раз з'явився несподіваний підшкірний "дружок" - на роботі часто руки не помиєш, кругом пил і спека градусів під 30 .. Уже ввечері на чисту шкіру обличчя я нанесла засіб. Відчувався невеликий холодок. Сама рідина має запах м'ятно-трав'янистий, на колір абсолютно прозора. Упаковку я, звичайно, давно викинула тому не пам'ятаю рекомендацій виробника про те, як часто потрібно наносити. Але я наносила дуже багато, раз 5-6 за день, а потім ще й на ніч. Думаю це все-таки перебір, так як у мене потім шкіра на цих прищиках дуже пересохла і почала лущитися) Тому, використовуйте з розумом) Чесно сказати, цей ролик мене часто рятував - тільки з'являвся натяк на прищ, я з ретельністю намазувала засобом і він дивом стухав або пропадав взагалі! Я була дуже вражена!) До речі, закінчую другий тюбик вже. В упаковці всього 15 мл, але вистачає на довго якщо шкіра не вся вже проблемна ...

Другий мій фаворит в догляді за шкірою - це крем для проблемної шкіри. На нього я теж давно поглядала і переконувала себе його купити, аргументуючи тим, що догляд все ж краще комплексний і від однієї марки) Купила і не пошкодувала. Крем приємної і легкої текстури, злегка матує. На моїй шкірі, звичайно, до кінця ніщо не матує - це вже моя особливість організму. Дуже милий маленький тюбик, такий зручно брати і в сумочку, і в поїздку. Запах у нього теж легкий кремовий, в складі іони срібла, що і логічно для такого крему) Користуюся ним близько півроку, може трохи менше - на мені ця марка однозначно працює і я задоволена вибором!)

Що я хочу сказати наостанок. Причина проблемної шкіри йде зсередини. Можливо нічого зовсім не допомагає від того, що в організмі збій. Все ж краще звернутися до досвідченого лікаря, який допоможе вирішити Вашу проблему.

Не хворійте) Гарного настрою і діліться в коментарях своїми фаворитами в боротьбі з недосконалостями)

12 коментарів:

  1. Крем також маю і дуже він мені сподобався) А от до ролика придивлюся, дякую за рекомендацію!

    ВідповістиВидалити
  2. Про Nature.med чула чимало позитивного)У мене теж інколи "сюрпризи" вискакують, треба і собі ролик про всяк випадок взяти) Дякую за огляд)))
    http://mykingdom1212.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. У меня кожа не проблемная, но периодически что-то может выскочить. Возьму средства на заметку)

    ВідповістиВидалити
  4. Хоч у мене не проблемна шкіра, але зі задоволенням почитала) Інколи також прищики мучать,то придивлюсь до засобів, ролик зацікавив)

    ВідповістиВидалити
  5. А я от не знааю... Мала і ролик,і цей крем. Крем гарно йшов під макіяж, але щоби помагав проблемній шкірі - не помітила, хоча приємний - це так. А ролик підсушував запалення, але часто не удже ефективно, а при цьому висушував і шкіру дуже сильно, то я щсоь розчарувалась в ньому.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, що цей крем добре працює разом з усією лінійкою догляду.. Я його окремо використовую і також ефект знижується. А щодо ролика, то і мені пересушує, коли я багато разів наношу) Зрештою, ми всі різні) Дякую за увагу)

      Видалити
  6. Nature.med знаю і є пару засобів. Крем зацікавив. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити